Sjuk -_-

Hej :) jo så här är det att jag har ont i huvudet:( och då är jag inte i skolan men iallafall så lovade jag att lägga ut min outfit på morgonen men så blir det inte :( eftersom jag inte är i skolan, men om jag ska gå till skolan imon så lovar jag att lägga upp min OUTFIT till er! :} Jah jag vaknade vi 3 typ och så hade jag as ont i huvudet sen vaknade jag för mobilen  ringede sin jobbiga väckasignal: / och då så hade fotfarande huvudvärk så det blev att stanna hemma idag :(  så istället ska jag nog bara vila och ta det lungt och blogga mera till er :)<3 så förlåt att jag  inte la ut min outfit :/ men vad ska man göra om man är sjuk... nej då ska jag väl kolla in fb och sen gå och vila lite så hejdå mina Hejsvejs mina goa läs fejs :)




Kommentarer
Postat av: Vinn biljetter till Britney Spears!

Kul att du är med och tävlar!

allt bra?

2011-09-27 @ 14:13:41
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: emma

Jag mår fint dusjälv ?:-)

hur vinner man den parfymen eller den biljetten till globen?:-) skulle va jättekul om jag hade gjorde det och hade varit väldigt tacksam för det<3 men är det du som delar ut biljetterna eller hur funkar det?:-D<3

2011-09-28 @ 20:26:24
URL: http://emmassparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0