Måndag ! :)

Tjenare Tjenare  :)! jo så här är det att har typ inte orkart blogga i helgen så sorry sorry för det :(

jo men idag så har vi istället gått till skolan till 15:40  D R Y G T ... aha sen så kom man hem så åt man pommes och nuggets fett gott för ingen toppen mat i skolan diret nej :( ! sen så satt jag mig vid datan lite och ja kollade facebook sen blev det tv * Halv åtta Hos Mig*  och sen *Idol* :D jo sen tog man datan igen och typ plugga på MASSA PROV vi har typ vecka 41 har vi ett SO prov, sen nästa vecka ett Svenska prov och sen ett No prov nästa vecka med man tänker ju ba '' GREAT '' Elle inte... aja ska väl sluta babbla nu och typ ehm.... Gå och Lägga mig .. :/ aa ska gå upp och se om det finns något i kylen man kan sno mohahahha :] Jaja puss och kram så lovar jag Dagens OutFit imon på morgonen glöm inte skika in då och kolla om ni hinner godnatt alla UGLLOR :D hah nej skojja sötisar :) ! (Y)

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0