LäggDags :)

Hallå igen ! :D jo nu blirre ett kort inlägg för jag måste fan sova snart, för annars så orkar jag aldrig upp ;) nje men aja kort sammanfattning om idag dåe, skolan ,tyå jätteäcklig soppa i skolan och sen så fick ännu mera läxor i Engelska sen stan med frida fanny hannah :) och sen stack frida hem så fick jag pengar så fanny jag hannah åt på Ronneby Kebaben :) väldigt Gott  :) aja sen så hade man Teater gick bra det me :) sen hem och kolla på tv lyssna på musik och göra läxor och en massa annat.. ;) jaa vi syns imon och se om jag hinner slänga in min OUTFIT kan inte lova! men vi hoppas :D  Godnatt :]
 
P.S !!  vi har LAN i skolan vecka aa ngn vecka framöver så jag meddela er om det så då blirre blogginlägg på natten me för dem som vill läsa och är uppe vid den tiden :) PUSS! <3 :}



Kommentarer
Postat av: isabella

helluu, fin blogg!



har en smycke-tävling i min blogg nu!

check it out & va gärna med! :)



http://bellsiii.blogg.se/2011/october/utkast-okt-1-2011.html#comment



kram

2011-10-01 @ 14:17:06
URL: http://bellsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0