Förlåt för dålig uppdatering:(

hallojsan :)! asså nu är det såhär att jag är dålig på att uppdatera mig :(! aja idag har det varit skola och först så hade vi So ochh pratade om slaveri .. sedan hade vi matte  hannah och jag jobbade duktigt :D! sedan hade vi mentorstid i typ en kvart :D aja vi typ kollade vilka som skulle vad kamratstödjare det blev jag och jesper :) vi va de förra terminen me:D aa sen så vad de mat Pasta och köttfärssås sen så hade vi NO vi va typ ute och kollade vad som va levande eller har varit levande  sedan det som va dött typ.. :) aja sen kom man hem och åt mat kyckling och pasta :D<3 så gött! :) sen så somnade jag i soffan hehe sedan så har jag inte gjort mera idag snart e det idol kl 20:00 :D se om de e ngr bra och dåliga haha.. :) ska fan söka ju ! hehe om man kan ... aja puss puss alla söta läsare !<3 kommentera gärna om ni känner för det :] !




 
I SKolan På NO::nnn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0