Flåt :( dålig uppdatering .. igen.. :(

Halloj! :) min gullisar :) idag har man gått i skolan te 15:40 .. drygt.. vi  hade först spanska sen hade vi bild där vi målade olika känslor typ..:) sen hade vi lunch de va typ falukorv me ostgrejs på :/ inte gått ! a iallafall så sen hade vi prov i orientering :=) gick bra (Y) får vi hoppas på högsta betyg då :D aja va inte så svårt i allafall så  sen hade vi engelska och sedan svenska typ.. hatar måndaga så långt till helgen hatar det bara ! aja sen stack man te mormor och vi stack te Maxi och handlade typ sen så nu så sitter vi och  myser och kollar på Lykke drygt så satte mig vid facebook och tänkte slänga in ett inlägg till er så här lite senare på kvällen :) aha då tor jag ska kolla vidare på facebook och sen tror jag går och sussar ner mig i sängen hos mormor  :) godnatt mina favorit läsare<3!

 


OBS! mormors data så har inga bilder :( (olivia till vänster och jag till höger ..)  då ses vi snart igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0