SKa jag Kolla på film eller inte!?(kommentera)*

halloj sötnosar! :) vad gör ni? själv så har jag inte hittat på möe utan bara gått i skolan idag som vanligt ah sen har jag bara suttit vid facebook ... ska se om photoshop kan ladda ner klart.. *LLAAADDAR LADDARR*    DRYGT!
annars så dunkar jag musik! *Spotify* :) ! ahh sen så ska jag måla naglarna sen ,, asså fundera på att ladda ner en film och kolla på den sen vet inte redigt vad jag ska göra... men en film jag kan rekommendera är Bride Of Chuckey , En skräckfilm.. jagtycker inte den är så jätteläskig men ni som e känsliga för blod och är lättskrämda ska nog inte kolla på denna film då;)! då kan jag rekommendera Norbit , En komedi haha rolig faktiskt! :) jaa  och hem till midgård är bäst ju tkr jag :) hejjsvejj! :D <3 så hörs vi :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0