NAGLAR :D

hallojsvejs :D jo idag har jag som vanligt gått i skolan haft läxförhör i engelska ;/ gick väl bra hoppas jag  :D iallafall sen blev det stan med Fanny & Hannah  :D  Vi åt Kebab på Via Venetto :) mumsgott!! jo sen va det teater vi halv fem  :) sen åkte jag hem och pluggat på No provet som vi har imon :!!! som jag vet att jag inte kommer och klara! iallafall så ville jag belöna mig själv så jag målade min naglar lite random :) så här kommer lite bilder på Kvällens NaGeL Målning :) !











det var alla bilder ;) kommentera gärna om ni önskar jag ska måla något särskilt på naglarna :) bara kommentera :) haha så får vi se om jag kan :D

VI SES! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0