3 dagar hos Frida!<3

halloj:) jo men vad händer? själv har man nästan precis kommit hem ! :) jo varit hos frida i 3  dagar nu så i tisdags kom jag dit typ nio elle va det va ;) <3 sen så kollade vi på film ice age 3! HAHAHA ^ framåt och bakåt framåt och bakåt ooooooo bakåt och framåt hahahahaha^ (bara frida och jag förstår) jomen sen onsdags så kom pyret in och bet i min arm som hon brukar göra den busungen :)<3! sen så åt vi frukost stekta ägg:) sen så den dagen cyklade vi lite och på kvällen blev det film igen :) Dag-Otto två ägg i höklackat.:) jo sen blev det sällskapsresan men vi somnade till den så vi såg bara början så den kollade vi idag på morgonen :) den e rolig med stig helmer:) HAHA, nej men sen cyklade jag hem vid tolv och cyklade te farmor och klippte lite buskar och klippte gräsmattan :) så där tjände man 150 kr :) och sen efter det så cyklade jag till konsum och handlade chips och sen deodarant och risen  och toffie till min storebror mathias som fyller 17 år idag :) grattis grattis (Kvarten)
aja sen kom jag hem och har inte gjort så mkt chillat lite aja kanske blogga senare puss !¨



gammal bild men sitter på en annans data och har ingen annan bild så aja ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0